۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول:

۵۰ مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند

۵۰ مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند

دزفول- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در برهه کنونی برای قشر نوجوان و جوان، گفت: ۵۰ مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان خاکی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی دزفول که در نهاد امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی همچون مسابقه‌های متنوع، دل نوشته، تولید کلیپ، پادکست، موشن گرافی و… تدارک دیده شده است.

وی خواستار برگزاری یک مراسم ویژه برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شد و افزود: دزفول پایتخت مقاومت است و پیشنهاد می‌شود یک مراسم خاص در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان کرد: برنامه‌ای با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» طراحی کردیم که با توجه به اینکه در این ایام دانش آموزان درگیر امتحانات هستند، تلاش می‌شود تا این برنامه در دزفول اجرا شود چرا که اجتماع‌های این چنینی برای دانش آموزان می‌تواند هجمه دشمن در این قشر را خنثی کند.

خاکی از آمادگی ۵۰ مبلغ و مبلغه برای جهاد تبیین در مدارس دزفول خبر داد و تاکید کرد: در این میان برخی راویان که مدافع حرم بوده‌اند برای دانش آموزان در مدارس سخنرانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای ۱۶ دی ماه سالگرد علامه مصباح نیز نشست نخبگانی در سطح حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 5665843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha