۸ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۲۵

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

نفرات برتر طرح «مهرواره بانور» گلستان معرفی شدند

نفرات برتر طرح «مهرواره بانور» گلستان معرفی شدند

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۱۳ طرح برتر «مهرواره بانور» پس از داوری معرفی شدند.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۳ طرح برتر مهرواره بانور استان گلستان پس از داوری معرفی شدند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: طرح مهرواره بانور با محوریت حضور بانوان کنشگر مسجدی در حوزه تخصصی حل مسائل نظام خانواده اعم فرزندپروری، فرزند آوری، سبک زندگی و روابط زوجین، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت و غیره در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که در نهایت، دو هزار و ۶۳۰ نفر از بانوان فعال در قامت محله محوری و با پیوست مسجد در این مهرواره، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مهرواره بانور در نوع خود یکی از کم‌نظیرترین مهرواره ها در حوزه تخصصی حل مسائل خانواده و بانوان است، افزود: گلستان یکی از استان‌های برتر در اجرای این طرح است.

دیلمی گفت: کنشگران فعال مسجدی اعم از بانوان هیئتی، شریکه الامام و فعالان قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هر کسی که در قامت مسجد به عنوان یک بانو می‌تواند در حوزه حل مسائل محله خود در این حوزه قدمی بردارد در این طرح شرکت کرده و تجربیات خود را ارائه کردند.

وی افزود: حل مسئله جمعیت، توجه به محرومان، حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات محله در حوزه خانواده، کار تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌های محله برای حل آسیب‌هایی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند، توجه به پیوندهای اجتماعی از موضوعات مهم داوری مهرواره است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: از استان گلستان ۱۳ طرح برتر با معرفی داوران انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.

گفتنی است طرح سمیه قره جانلو، سودابه احمدی، سمیه حسنی، ملیحه سایری، آمنه افتخارالدین، آزاده دنکوب، خدیجه قانعی زارع، منیره جاهدی، مهین قره سفلو، سیده بانو کسائیان، خدیجه شادکام، مرضیه چاری و نعیمه تولی به عنوان ۱۳ طرح مهرواره بانور استان از سوی کمیته داوران انتخاب شدند.

کد خبر 5668341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha