۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰

در آستانه سال جدید میلادی؛

آیت الله مدرسی از مسیحیان خواست به ارزش‌ و اصول پیامبران بازگردند

آیت الله مدرسی از مسیحیان خواست به ارزش‌ و اصول پیامبران بازگردند

در آستانه سال جدید میلادی، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از پیروان حضرت عیسی علیه‌السلام دعوت کرد به ارزش‌های این پیامبر الهی و دیگر پیامبران عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سال جدید میلادی، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از پیروان حضرت عیسی علیه‌السلام دعوت کرد به ارزش‌های این پیامبر الهی و دیگر پیامبران عمل کنند و عنوان کرد: «رسالات الهی در ایمان به خداوند یکتا و پیامبران و حسابرسی عادلانه در قیامت اتفاق‌نظر دارند و اگر تمامی بشر به این رسالات پایبند شوند، بسیاری از بحران‌ها و مشکلاتی که امروزه به سبب عدم توجه به پیام‌های الهی گریبانگیر آنها شده را پشت سر خواهند گذاشت».

وی در ادامه افزود: «خداوند متعال خلق را با رحمت به وجود آورد و انسان را آفرید تا به او رحم کند. اما انسان با پیروی از شیاطین انس و جن و دنباله‌روی شهوات، رحمت الهی را از خود دور ساخت و آنچه امروزه از جنگ و بحران دچار آن شده، به خاطر همین دوری از رحمت الهی است».

آیت الله مدرسی کشورهایی همچون روسیه و اوکراین را که درگیر جنگی بیهوده شده‌اند و نیز کسانی که در پی ایجاد جنگ هستند را به تجدیدنظر فراخواند و گفت: «جنگ نفعی برای انسان ندارد و آتش اکثر جنگ‌ها در طول تاریخ به دلایل واهی و عبث افروخته شد».

وی در پایان از علما و بزرگان ادیان خواست بر اصول والای همه ادیان توحیدی که اصل حق، عدالت، پیشرفت و سعادت همه بشریت است و نیز اقدام جمعی در جهت احقاق حقوق بشر تمرکز کنند و از خداوند متعال خواست سال پیش‌رو را برای بشریت سال خیر و پیشرفت بیشتر قرار دهد.

کد خبر 5669410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha