۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

واحدهای صنعتی اصفهان به خدمات حمایتی نرم‌افزاری نیاز دارند

واحدهای صنعتی اصفهان به خدمات حمایتی نرم‌افزاری نیاز دارند

اصفهان - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: واحدهای صنعتی به خدمات حمایتی نرم‌افزاری نیاز دارند وباید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی‌تری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سواری ظهر دوشنبه در نشست خبری که به منظور افتتاح ۴۴ پروژه به مناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: به ازای هر لیتر آب در شرکت شهرک‌های صنعتی زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود و این در حالی که در حوزه کشاورزی به ازای ۲۰۰ لیتر آب یک نفر اشتغال شکل می‌گیرد.

وی از تخصیص زمین به شرکت‌های دانش بنیان، صادر کننده و صنایع کم آب بر و غیر آلاینده (پاک) خبر داد و افزود: ۱۶۵ شرکت دانش بنیان هم اکنون در شهرک مستقر است و ۴۰ قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان برای سال جاری منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از رزرو ۴۲۰ پلاک اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی پیوند صنعت با دانشگاه شکل می‌گیرد و به بروز شدن سایر شرکت‌های سنتی نیز کمک کنند.

وی با اعلام اینکه واحدهای صنعتی به خدمات حمایتی نرم‌افزاری نیاز دارند که در همین راستا بالغ بر ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از شاغلان واحدهای صنعتی در زمینه‌های مدیریتی، کارشناسی، مهارتی و کارآفرینی آموزش دیدند، گفت: در ۹ ماهه اول امسال، ۹ تور صنعتی با حضور ۱۷۶ نفر از مدیران واحدهای صنعتی برای انتقال فناوری و بهبود تولید برگزار شده و ۳۵۷ بسته بیمه‌نامه خاص صنایع کوچک با تسهیلات ارزان برای تسهیل در تولید واحدها صادر شد.

افتتاح ۴۴ پروژه صنعتی در اصفهان

وی از افتتاح ۴۴ پروژه عمرانی در ۴۴ روز قبل از فرا رسیدن دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره داری می‌رسد که شامل آبرسانی، تأسیسات برق و گاز، تصفیه‌خانه فاضلاب، ساختمان‌های اداری و نگهبانی و محوطه‌سازی شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به ۷۰۰ هکتار فضای سبز در راستای کاهش آلایندگی صنایع، خاطر نشان کرد: مطالعات ارزیابی اثرات زیست‌محیطی برای ۲۵ شهرک در حال انجام است و در حوزه استحصال پساب تصفیه‌خانه‌ها نیز اقداماتی صورت گرفت.

سواری اضافه کرد: ۶۶ لیتر پساب تصفیه‌خانه شهرضا امروز خریداری شده و تا حد آب صنعتی استحصال شده که اکنون از آن بهره‌برداری می‌شود. در آینده نزدیک پساب همه شهرک‌های صنعتی استان استحصال خواهد شد.

کد خبر 5671572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha