۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶

در ۹ ماهه سال جاری؛

۴۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل صادر شد

۴۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل صادر شد

اردبیل- مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: ۴۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف در ۹ ماهه سال جاری صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار کرد: ۴۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف در ۹ ماهه سال جاری صادر شد.

وی با بیان اینکه ۷۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون جمعاً ۱۳۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر و تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی و سلولزی و واحدهای خدماتی سردخانه صادر شده است.

علایی خاطرنشان کرد: در همین مدت ۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و ۸ پروانه تشویقی تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 5671658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha