۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تداوم آتش سوزی جنگل گلوگاه/ حریق استخرپشت نکا مهار شد

تداوم آتش سوزی جنگل گلوگاه/ حریق استخرپشت نکا مهار شد

گلوگاه- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه گفت: آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی گلوگاه به دلیل صعب العبور بودن منطقه همچنان ادامه دارد.

کمیل قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی گت چکل گلوگاه که از بامداد امروز چهارشنبه آغاز شد، همچنان ادامه دارد و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروهای مردمی، هلال احمر، محیط زیست و دوستداران طبیعت در حال خاموش کردن این آتش سوزی هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه گفت: مهار آتش سوزی در ساعاتی قبل انجام شد اما وزش بادهای شدید مانع از اطفای کامل ولی دوباره شعله‌های زیر خاکستر با وزش باد شعله ور شد و همچنان نیروها در حال اطفای حریق در منطقه جنگلی گلوگاه هستند.

قلی نژاد در مورد حجم آتش سوزی گفت: میزان و حجم و علت آتش سوزی تا اطفای کامل مشخص نیست و با اطفای کامل حریق، اطلاع زمانی می‌شود اما خطای انسانی همواره یکی از علت‌های مهم در اینگونه آتش سوزی هاست.

وی افزود: به دلیل وزش باد گرم شدید، همچنان آتش در منطقه جنگلی گلوگاه ادامه دارد و با توجه به شیب تند در این ‌منطقه و صعب العبور بودن اطفا در زمان بیشتری انجام‌خواهد شد و همچنان نیروها در حال اطفای حریق هستند.

روحانی رئیس منابع طبیعی شهرستان نکا نیز گفت: در پی گزارش مردمی نسبت به آتش سوزی جنگل در منطقه استخر پشت و جنگل منطقه برما زارم رود هزارجریب نکا، در اسرع وقت تیم یگان حفاظت ونیروی های مردمی وبسیجی در رو چهارشنبه وارد عمل شدند و مهار آتش انجام شد.

وی گفت: در منطقه برما زارم رود، نیروی‌های یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه نیروهای مردمی وبسیج در حال خاموش کردن آتش هستند.

کد خبر 5673807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha