۱۴ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل:

سردار سلیمانی محور مقاومت را استحکام مضاعف بخشید

سردار سلیمانی محور مقاومت را استحکام مضاعف بخشید

اردبیل - فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: سردار سلیمانی با رشادت و مجاهدت خود به جبهه مقاومت استحکام و صلابتی جاودانه بخشید.

سردار سیدعلی تدین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتبی که شهید سلیمانی با الهام از اندیشه حسینی و آرمان مهدوی شکل داد بعد از ۱۴ قرن زمینه ساز احیای اندیشه متعالی شد که ما ثمره و نتیجه آن را امروز شاهدیم.

وی یاد و خاطره شهدا و سرداران رشید همچون باکری، کاظمی، همت و زین‌الدین را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از شاخص‌ترین این فرماندهان است که هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن با شاخصه ولایتمداری، شجاعت، اقدام به موقع، عمل به هنگام و بصیرت و تیزبینی توانست حقیقت این اندیشه‌های نورانی را تبیین کند.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل ضرورت نشر و ترویج اندیشه نورانی شهدا و مکتب شهید سلیمانی را در قالب ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تبلیغی یادآور شد و بیان کرد: این چهره معنوی و ارزشی نه تنها طرفداران بیشماری در کشور دارد بلکه مشتاقان سینه چاک خارجی نیز در ادامه مسیر شهید سلیمانی شکل گرفته که قطعاً ادامه دهندگان راه عزتمند این شهید هستند.

تدین نقش سردار سلیمانی را در تقویت جبهه مقاومت و استحکام آن یادآور شد و تصریح کرد: نه تنها ریشه داعش و گروه‌های انحرافی خشکانده شد بلکه در سایه مجاهدت سردار دل‌ها امروز کشورهای منطقه در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و در رفع فتنه‌ها ما به الگوی رفتاری و حرکت جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز داریم تا دشمن را بار دیگر کیش و مات کنیم.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل افزود: استکبار امروز با رخنه در تفکر و اندیشه جوانان ما قصد ایجاد مسیر انحرافی در اندیشه‌های اعتقادی و اسلامی دارد در حالی که باید با عمل به جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این چهار دهه تبیین کرده و فتنه‌های دشمن را بازگو کنیم.

تدین بیان کرد: همان‌طوری که سردار سلیمانی ریشه فتنه داعش را از بن و اساس نابود کرد شایسته است با درایت و تیزبینی ما نیز با حضور در صحنه بکوشیم تا ریشه‌های نفاق و دودستگی را در کشور از بین برده و زمینه تقویت اندیشه‌های آرمانی را در جامعه فراهم کنیم.

کد خبر 5673995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha