۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد:

دانش آموز نظرآبادی به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت

دانش آموز نظرآبادی به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت

نظرآباد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت: «حسین پزشک‌پور» از دانش آموزان این شهرستان به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت.

مسعود مهران‌نیا گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه «حسین پزشک‌پور» از دانش آموزان این شهرستان به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت، اظهار کرد: دعوت این دانش‌آموز نظرآبادی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان توسط " علی صانعی " سرمربی تیم ملی فوتسال نوجوانان افتخاری دیگر را برای شهرستان نظرآباد و استان البرز رقم زد.

وی کسب این موفقیت بزرگ را به خانواده حسین پزشکپور مدیر، معاونان، دبیران و دانش آموزان دبیرستان شهید رضا خانی شهرستان نظرآباد تبریک گفت.

مهران نیا با اشاره به اینکه ورزش دانش آموزی قلب نظام ورزش کشور است، خاطرنشان کرد: توجه به سلامت جسمانی دانش آموزان نیز از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین است.

وی ادامه داد: ایجاد پویایی، نشاط و شادابی، حفظ و ارتقا سلامتی دردانش آموزان در کنار استعدادیابی و قهرمان پروری از مهمترین اهداف برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در سطح مدارس را تشکیل می‌دهد که موضوع از اولویت‌های حوزه ورزش دانش آموزی در استان البرز است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد یادآور شد: توسعه و تقویت ورزش دانش‌آموزان علاوه بر تأمین سلامتی و نشاط موجب موفقیت در امور علمی آنها و نقش مهمی در پشتوانه سازی برای تیم‌های مختلف ملی دارد.

مهران نیا تصریح کرد: فعالیت‌های مستمر و هدفمند ورزشی در بین دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی اعم دختران و پسران ضمن تأمین سلامتی جسم و روح نسل جوان، فرهنگ‌سازی و گسترش برنامه‌های ورزشی در جامعه و نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: زنگ ورزش در سطح مدارس نیز یک فرصت ارزشمندی است که با برنامه‌ریزی می‌توان از آن برای داشتن جامعه‌ای سالم و کمک به سلامتی آحاد مردم و نوجوانان و جوانان بیش از گذشته استفاده کرد.

کد خبر 5674230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha