۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

امام جمعه موقت ورامین:

توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت عالی ملت ایران بی پاسخ نمی ماند

توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت عالی ملت ایران بی پاسخ نمی ماند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت عالی ملت ایران بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی گفت: فردا به مناسبت وفات حضرت ام البنین (ع) روز تجلیل از مادران و همسران شهدا است، می‌بایست، همه نسبت این مهم و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش شود.

وی با بیان اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

امام جمعه موقت ورامین سپس ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت عالی سیاسی و دینی ملت ایران و مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای گفت: نشریات فرانسه قبلاً به پیامبر اکرم (ص) اهانت کرده بودند، اقدام توهین آمیز و خارج از نزاکت نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع و مؤثر نخواهد بود.

وی افزود: طبق اصول و موازین حقوق بین‌الملل قابل توجیه نیست.

قدوسی نژاد در ادامه به مناسبت هفته زن گفت: باید بانوان محترم قدر جایگاه خودشان را بدانند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با زنان گفت: خانم‌های فرهیخته در بیان جایگاه زنان و تبیین آن به برکت انقلاب اسلامی تلاش کنند و اجازه ندهند این جایگاه ارزشمند مخدوش شود.

خطیب جمعه ورامین افزود: دین مقدس اسلام تکریمی که نسبت به زن داشته در مکتب دیگری وجود ندارد، در زمان جاهلیت قبل از اسلام زن‌ها از حق اجتماعی و حیات هم محروم بودند که با ظهور اسلام بر روی این نگرش و رویکرد خط بطلان کشیده شد.

وی گفت: با توجه به تخریب جایگاه زنان توسط غربی‌ها باید با روشنگری، انحطاط جوامع غربی در مورد زنان بیان شود، باید زنان قدر جایگاه خود را بدانند.

کد خبر 5674848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha