۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

امام جمعه موقت بیرجند:

بصیرت و مقاومت نماد مکتب شهید سلیمانی است

بصیرت و مقاومت نماد مکتب شهید سلیمانی است

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بصیرت و مقاومت نماد مکتب شهید سلیمانی است، گفت: نسل جدید همچون سردار برای رسیدن به موفقیت باید خود را مجهز به سلاح تفکر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: عده‌ای از اقلیت بر اساس تعصبات جاهلی همواره به دنبال حذف اسلام و براندازی نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان‌کرد: در شرایط فعلی دشمنان در یک جنگ شناختی و نامتوازن می‌خواهند که نگاه فرزندان و جوانان این سرزمین را نسبت دین به اسلام و مذهب تغییر دهند.

مختاری گفت: در این راستا خانواده‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزه و نهادهای فرهنگی موضوع روشنگری و جهاد تبیین را باید جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای براندازی اسلام مذبوحانه و عقیم است افزود: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم دشمنان این کشور با اغتشاش و آشوب به تمامیت ارضی ایران و اسلام عزیز آسیب بزنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پهلوی برای ماندن در قدرت ایران را تکه پاره کرد، بیان کرد: اما رزمندگان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس هرگز اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

مختاری با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت، بصیرت است و البته هرگز انسانی دور از دسترس نیست.

با اشاره به اینکه بصیرت و مقاومت نماد مکتب شهید سلیمانی است، گفت: نسل جدید برای رسیدن به موفقیت و افزایش بصیرت باید خود را مجهز به سلاح تفکر کند چرا که تلاش دشمن برای گرفتن قدرت تفکر از ما است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه یکی از ارکان بصیرت شهید سلیمانی دفاع از ولایت فقیه است، گفت: شهید سلیمانی همواره تأکید داشت که جمهوری اسلامی حرم است.

کد خبر 5674913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha