۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

همزمان با هفته مقاومت انجام شد؛

قهرمانی بیله‌سوار در مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل

قهرمانی بیله‌سوار در مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل

اردبیل- تیم فوتسال بسیج شهرستان بیله‌سوار با غلبه بر حریف‌های خود قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل شد و به مسابقات کشوری راه‌ یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، جاوید رحیم‌زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل، بعدازظهر شنبه در آئین اختتامیه این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با قهرمانی تیم فوتسال بسیج شهرستان بیله سوار پایان یافت تا این تیم نماینده استان اردبیل در مسابقات قهرمانی بسیج کشور معرفی شود.

رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۸ تیم از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل برگزار شد تا در پایان بیله سوار در جایگاه قهرمانی قرار گرفته و تیم پارس آباد نیز نایب قهرمان شود.

وی افزود: در مسابقات فوتسال قهرمانی امیدهای استان بیش از ۱۰۰ ورزشکار حاضر شده بودند که در دو روز باهم رقابت کرده و در نهایت چهره تیم قهرمان مشخص شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل گفت: تیم قهرمان از ۲۶ تا ۳۰ دی ماه به عنوان تیم منتخب استان اردبیل به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور که در استان خوزستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رحیم‌زاده بیان کرد: برگزاری این رویدادها نه تنها به حفظ و انسجام جامعه بسیج کمک می‌کند بلکه به ارتقای روحیه نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان نیز منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: در حالی که کشور ما با سنگین‌ترین هجمه فرهنگی و اعتقادی روبروست برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی برای گروه‌های سنی مختلف می‌تواند فرصت مناسبی را فراهم کند تا ما بتوانیم سلامت و سرزندگی نسل‌های آینده را شاهد باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل تصریح کرد: همه ساله به مناسبت‌های مختلف این رویدادهای ورزشی در رده‌های سنی متعدد برگزار می‌شود که با استقبال خوب ورزشکاران بسیجی از شهرستان‌های مختلف در رشته‌های برگزار شده روبرو هستیم.

کد خبر 5675902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha