۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹

فرماندار کهگیلویه:

قیمت اجاره بها در دهدشت به کلانشهرها رسید/ وعده دستگاهی عملی شود

قیمت اجاره بها در دهدشت به کلانشهرها رسید/ وعده دستگاهی عملی شود

دهدشت_ فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: قیمت اجاره بها در دهدشت به کلانشهرها رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان کهگیلویه افزود: شعار مسکن شعار محوری دولت سیزدهم ساخته شدن یک میلیون مسکن سالانه در کشور است و مهمترین مطالبه مردم شده است.

وی تصریح کرد: حصار کشیده شده اطراف شهر، مهاجرت به دهدشت، تقاضای زیاد و عرضه کم و نبود برنامه ریزی برای ساخت و ساز، سبب شده که قیمت اجاره بها با کلانشهرها برابری کند.

موسوی گفت: علیرغم تاکید دولت بر موضوع تهیه مسکن، مشکلات زیادی در این زمینه در کهگیلویه وجود دارد و فقط شاهد وعده‌های بی سرانجام دستگاه‌های خدمت رسان به مردم هستیم و باید وعده‌های دستگاهی به شکل محسوس عملیاتی شود.

وی افزود: از متقاضیان مسکن ملی در کهگیلویه یک هزار و ۱۰ پرونده به بانک معرفی و فقط ۱۴٠ نفر توانستند قرارداد منعقد کنند.

موسوی با اشاره به طرح جدید حوزه زیر ساخت برای اجرای طرح روگذر و زیر گذر در تقاطع سوق و دهدشت، گفت: اگر قرار است جاده پاتاوه به دهدشت بزودی افتتاح شود، ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شویم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: واجب است قسمتی از طرح زیرگذر و روگذر که معارض مردمی ندارد را کلنگ زنی و شروع به کار کنیم تا هر چه زودتر این مشکل حل شود.

وی خطاب به مسئولین شهرستانی و استانی گفت: اگر ما در قلمرو مأموریت و حوزه مسئولیتمان کوتاهی کنیم و از بابت این عدم انجام وظیفه در آخرین نقطه این شهرستان انسانی به اندازه سر سوزنی خسران ببیند، ما باید روز قیامت پاسخگو باشیم.

کد خبر 5676763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha