۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۷

مدیر آموزش و پرورش پلدختر مطرح کرد؛

شرکت ۱۲۰۰ داوطلب پلدختری در کنکور سراسری

شرکت ۱۲۰۰ داوطلب پلدختری در کنکور سراسری

پلدختر- مدیر آموزش و پرورش پلدختر از شرکت هزار و ۲۶۶ داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری دی‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شفیعی امروز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش پلدختر، اظهار داشت: هزار و ۲۶۶ داوطلب در رشته‌های مختلف در این شهرستان در کنکور سراسری دی ماه جاری به رقابت می‌پردازند.

وی، عنوان کرد: از این تعداد ۷۴۸ نفر دختر و ۵۱۸ نفر پسر هستند که در ۱۱ حوزه امتحانی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری در نوبت‌های صبح و عصر به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر، افزود: صبح روز پنجشنبه در هفت حوزه امتحانی، در پلدختر ۸۲۲ نفر دختر و پسر در آزمون رشته‌های علوم تجربی و عصر این روز ۳۳ نفر در آزمون زبان انگلیسی شرکت خواهند کرد.

شفیعی، گفت: صبح روز جمعه ۳۸۹ نفر داوطلب دختر و پسر در سه حوزه امتحانی در رشته‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

وی، افزود: عصر روز جمعه نیز ۲۲ نفر داوطلب در آزمون رشته هنر در یک حوزه امتحانی شرکت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر، یادآور شد: کنکور سراسری امسال در دو نوبت دی ماه سال جاری و نوبت دوم آن در تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و داوطلب مختار است که نمره کدامیک از این آزمون‌ها را برای خود لحاظ کند.

شفیعی، گفت: انتظار می‌رود همانند گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در سطح شهرستان برای برگزاری آزمون سراسری دی ماه در پلدختر با این اداره نهایت همکاری را در راستای ایجاد امنیت و آرامش داوطلبان و خانواده‌ها داشته باشند.

کد خبر 5678558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha