۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

فرماندار اردستان خبر داد؛

۳ واژگونی و ۲ تصادف خودرو در جاده‌های شهرستان اردستان

۳ واژگونی و ۲ تصادف خودرو در جاده‌های شهرستان اردستان

اردستان - فرماندار اردستان از وقوع سه واژگونی و دو تصادف خودرو در جاده‌های شهرستان اردستان در پی بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش برف روز ۳ شنبه مورخ بیستم دیماه، متأسفانه سه واژگونی و دو تصادف در محور اردستان- نائین و یک واژگونی در محور اردستان اصفهان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده رخ داد.

وی افزود: خوشبختانه این حوادث منجر به خسارات جانی نشده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر از حادثه دیدگان محور اردستان - نائین در محل پایگاه جمعیت هلال احمر ظفرقند اسکان نمودند.

احمدی‌طبا با اشاره به شدت بارش و عدم امکان تردد خودروها به خصوص در محور اردستان - نائین، تصریح کرد :۸۰ نفر مسافر نیز در مهمانسرای جهانگردی اردستان و مهمانسراهای ادارات اسکان پیدا کردند.

وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم، پرسنل زحمتکش راهداری، فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی و همچنین مجموعه شهرداری‌های اردستان، زواره و مهاباد به صورت شبانه روزی از روز دو شنبه حضور فعال و مؤثر در محورهای اصلی و فرعی و شهری داشتند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، مبنی بر تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و واحدهای آموزشی استان اصفهان و همچنین شهرستان اردستان به دلیل مدیریت مصرف انرژی در زمستان، ادارات و دستگاه‌های دولتی علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز، در زمان تعطیلی نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند.

احمدی طبا یادآور شد: گاز اداراتی که جدول زمانبندی روشن و خاموش کردن سامانه گرمایشی را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

کد خبر 5679796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha