۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مصرف گاز استان اصفهان به ۵۰ میلیون مترمکعب رسید

مصرف گاز استان اصفهان به ۵۰ میلیون مترمکعب رسید

اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از صرفه‌جویی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز طی چهار روز اخیر در این استان خبرداد و گفت: روزانه در این استان ۵۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌شود.

ابوالقاسم عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده ولی مردم همچنان باید گاز را با نهایت دقت مصرف کنند.

وی با بیان اینکه مصرف گاز استان در روزهای اخیر به روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب رسیده است، گفت: در چهار روز گذشته ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده که به طور متوسط روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: از چهارشنبه تا جمعه بیش از هزار بازرسی از ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی صورت گرفت که ۳۰۰ مورد آن اعمال قانون شدند.

عسکری به مصرف روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت گاز پویشی به نام یک اتاق گرم برای هر ساختمان را برای فرهنگسازی و صرفه جویی گاز در فصل سرما راه اندازی کرده تا با مدیریت گاز به دیگر هموطنان به ویژه در شمال کشور گاز رسانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این پویش منجر به صرفه جویی ۷۵ درصدی گاز در هر خانه می‌شود.

کد خبر 5682266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهمن IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 1
      با سلام با توجه به تعطیلی مدارس، خودم و خانواده محترم یک هفته هست که منزل پدرم زندگی میکنم و برادرم به اتفاق خانوادش از سه روز پیش به جمع ما پیوسته ، یعنی به صورت عملی دو خانوار در مصرف گاز وبرق به صورت تمام وقت صرفه‌جویی می کنیم،بهتر که دیگر خانوادها هم برای مدتی همین کار رو انجام دهند،هزینها با خو
      • حسام IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
        0 0
        برادر ما گاز داریم صادر میشه
    • امیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      اگر گاز را به کشورهای گدا گشنه هدیه ندهند این مسائل یخدور ....