۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۲۵

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

بصیرت بالا و هوشیاری لازمه مقابله با فتنه‌های روزافزون دشمنان است

بصیرت بالا و هوشیاری لازمه مقابله با فتنه‌های روزافزون دشمنان است

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن هر روز با کید قوی‌تر و عمیق‌تر می‌آید که لازمه مقابله با فتنه‌های روزافزون دشمنان بصیرت بالا و هوشیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیی عصر پنجشنبه در مجمع بسیج استان اردبیل اظهار کرد: دشمن هر روز با کید قوی‌تر و عمیق‌تر می‌آید که لازمه مقابله با فتنه‌های روزافزون دشمنان بصیرت بالا و هوشیاری است.

وی با بیان اینکه بسیج پرچمدار امیدآفرینی در کشور است گفت: همه باید تلاش کنند تا با ادا کردن وظیفه اجتماعی خود ضمن حل مشکلات کشور و مردم در پیشرفت و آبادانی کشور نقش آفرینی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: کشوری که بتواند به حد بالایی از توان بازدارندگی و دفاعی برسد قطعاً می‌تواند در عرصه مهم اقتصادی نیز قله‌ها را فتح و اقتدار آفرین شود.

حجت‌الاسلام علیی به ترفندهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین قولی و عملی تنها راه استقامت و مقابله با فتنه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: در دهه نود متفکران اقتصادی کشور گرفتار سراب غرب بودند به‌طوری‌که وضعیت اقتصادی فعلی کشور نتیجه فعالیت متفکران غرب‌زده در آن دوران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به رونمایی موشک نقطه زن خلیج‌فارس اشاره کرد و گفت: امروز با وجود موشک‌های نقطه زن حضور ناوهای هواپیمابر دشمنان در منطقه توجیه و معنایی ندارد.

حجت‌الاسلام علیی در پایان خاطر نشان کرد: حرکت جهادی در همه عرصه‌ها لازم است.

کد خبر 5686999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha