۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷

مسئول بسیج دانشجویی بوعلی سینا:

مطالبه گری و بررسی عملکرد مسئولین همدانی ادامه دارد

مطالبه گری و بررسی عملکرد مسئولین همدانی ادامه دارد

همدان- مسئول بسیج دانشجویی بوعلی سینا به برگزاری نشست های مطالبه گری در همدان اشاره و تاکید کرد: مطالبه گری و بررسی عملکرد مسئولین همدانی ادامه دارد.

امین بشیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان در نظر دارد در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی سلسله نشست‌هایی را با موضوع مطالبه گری و بررسی عملکرد مسیولین شهری و استانی برگزار کند.

وی در ادامه از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌ها نام برد و متذکر شد: امید آفرینی در سطح دانشگاه و جامعه یکی از مهم‌ترین نتیجه‌ای که برنامه‌هایی با این محوریت دارند این است که دانشجو خود را در جامعه مؤثر بداند و برای ساخت آینده کشور نقش کلیدی برای خود متصور شود و در جهت اعتلای کشور ایران تلاش و کوشش جدی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی بوعلی سینا تشریح کرد: نگاه مسئله محور به مسائل و پیگیری مطالبات به حق مردم یکی دیگر از اهداف این نشست‌ها است واز آنجایی که یکی از رسالت‌های دانشجو بسیجی و انقلابی پیگیری مطالبات به حق مردم است و به فرموده شهید بهشتی (دانشجو، مؤذن جامعه است) و این وظیفه دانشجویان است که در این عرصه با نگاه علمی و تخصصی به مسائل استانی و کشوری، نسبت به حل آنها اقدام کنند.

بشیری هم چنین از پیوند دو حوزه علم و عمل نام برد و افزود: یکی از برکاتی که برنامه‌های مطالبه گری دارد این است که دانشجویان در دانشگاه مسائل نظری و به اصطلاح تئوریک را دنبال می‌کنند و این برنامه‌ها می‌تواند آموخته دانشجویان و قشر نخبگانی را در حوزه عمل به منصه ظهور برساند.

وی تشریح کرد: مقابله با موج رسانه‌ای دشمن هدف دیگر این جلسات است، بی شک یکی از اهداف دشمنان مردم این است که کم کاری‌ها و کمبودهای موجود در جامعه را به کل ساختار نسبت دهند و در اینجا برنامه‌هایی که با محوریت مطالبه گری برگزار می‌شود باعث می‌شود که دلسوزان مردم کمبودها را به گوش مسئولین برسانند و در راستای رفع آنها کوشش کنند و خیال‌های خام دشمنان را خنثی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی بوعلی در پایان گفتگو با بیان اینکه این جلسات به یک نشست ختم نخواهد شد و ادامه خواهد یافت؛ گفت: نشست اول با حضور شهردار همدان، معاونت‌های شهرداری، فعالان دانشجویی، فعالان حوزه شهرداری و رسانه‌ها سه شنبه ۲۷ دی ماه در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد و مطالبه گری و بررسی عملکرد مسئولین همدانی ادامه دارد.

کد خبر 5687628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha