۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

شهردار منطقه ۶ تهران خبر داد

وصول درآمد ۳۰۰ میلیارد ریالی از محل چک‌های برگشتی

وصول درآمد ۳۰۰ میلیارد ریالی از محل چک‌های برگشتی

شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد و گفت: بخشی از درآمدهای شهرداری منطقه ۶ تهران تا به امروز از محل عوارض ساخت و ساز محقق نشده بود که عمده آن‌ها مربوط به سال ۱۳۹۳ است.

شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیشترین درآمد شهرداری بر اساس همین عوارض پیش بینی می‌شود؛ لذا عدم وصول درآمد حاصل، باعث ایجاد برخی از مشکلات در منطقه شده بود.

وی به تلاش‌های صورت گرفته در راستای احقاق حقوق شهر و شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد: عمده این مطالبات از محل عوارض، تغییر کاربری و صدور پروانه ساخت و … بود که به همت اداره حقوقی منطقه مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال از محل چک‌های برگشتی به صورت نقدی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ وصول شد.

محمدی با اشاره به جزئیات وصول این چک‌ها از ابتدای سال تا کنون گفت: جمعاً از ابتدای سال تا کنون مبلغ ۳۰۵ میلیارد ریال و ۷۲۰ میلیون ریال از محل چک‌های برگشتی وصول شده است که در زمینه تأمین نقدینگی و اعتبارات مورد نیاز رشد قابل توجهی برای شهرداری منطقه محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: قطعاً درآمدهای حاصله در اجرا و پیشبرد پروژه‌های شهری به منظور ارتقا خدمات برای شهروندان ساکن در منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 5690939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha