۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

دشمن به دنبال تخریب مسئله امر به معروف و نهی از منکر است

دشمن به دنبال تخریب مسئله امر به معروف و نهی از منکر است

بیرجند- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: وقتی دشمن روی مسائلی اعم از امر به معروف و نهی از منکر حساسیت نشان داده و تحریم و تخریب می‌کند، نشان دهنده مؤثر بودن موضوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا عبادی در جلسه معارفه دبیر و جانشین دبیر ستاد شهرستان بیرجند بیان کرد: حقیقت اسلام واقعیتی مرکب از اندیشه ناب خاص و رفتار و احکام است.

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که آنچه را که صورت عقل و فطرت سالم که آرمان‌های اسلام است به دست مردم برسد و دشمنان ما هم کاملاً به این مسئله توجه دارند، افزود: بنابراین دشمن دنبال اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد جاهلان مجموعه مسلمان را با خود همراه می‌کند و به اسم مسلمانی که برایشان ضرری ندارد، استفاده می‌کند.

امام جمعه بیرجند گفت: دین خدا مال یک کشور و یک ملت نیست مال همه ملل عالم است چون سعادت همه آنها را در نظر دارد و توفیقی که شما الحمدالله این است که در این مسئولیت به مسائل بپردازید اما از طرف دشمن و از طرف نادان‌ها خیلی هم ممکن است که مورد بی مهری قرار بگیرید.

وی افزود: بنابراین اگر در آن مسلمانی این امر به معروف باشد و نهی از منکر، جهاد و قضاوت به عدل نباشد، هیچکدام از دشمنان با آن مخالف نیستند بلکه حاضرند این دین را تبلیغ کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: وقتی دشمن روی یک مسائلی حساسیت نشان می‌دهد، تحریم و تخریب می‌کند نشان از مؤثر بودن موضوع دارد.

وی در ادامه افزود: اسلام یک مکتب است بنابراین اندیشه چه از نوع اخلاق و چه از نوع حقوق و احکام و رفتار عدالت را برای همه مردم می‌خواهد که با مزاج مستمر و استعمارگر و ظالم نمی‌سازند.

گفتنی است؛ در این جلسه از زحمات سرهنگ خراسانی دبیر ستاد شهرستان بیرجند تقدیر و به عنوان جانشین رئیس منصوب شد.

همچنین «محمد امین کریمی» به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند منصوب شد.

کد خبر 5692577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha