۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۶

بخشدار مرکزی همدان خبر داد؛

بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در همدان

بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در همدان

همدان- بخشدار مرکزی همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۶٢ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی همدان به بهره برداری می رسد.

محمدحسن دهبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر بیان کرد: همزمان با دهه فجر ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ١۴١ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در تشریح این موضوع با بیان اینکه در بخش بهسازی و عمران روستایی تعداد ٢۵ پروژه با رقمی بالغ بر ٨ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد، گفت: در بخش کشاورزی ١٢ پروژه با رقمی بالغ بر ٢٣ میلیارد تومان اعتبار در بخش توسعه راه ٣ پروژه با رقمی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار و سایر پروژه‌های اقتصادی، گردشکری و خدماتی با اعتبار ٨٢ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی همدان در این راستا از بهسازی و آسفالت راه مواصلاتی روستای تکمه داش، راه اندازی ۴ واحد گلخانه و ٢٢ پروژه عمرانی در سطح روستایی نام برد و افزود: جشن انقلاب، مسابقات بومی و محلی، مسابقات قرانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، نشستهای روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی و آذین بندی روستاها، برگزاری یادواره‌های شهدا، زنگ انقلاب و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح روستاهای بخش مرکزی به انجام می‌رسد.

کد خبر 5695643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha