۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹

رقابت در لیگ برتر والیبال کشور؛

والیبال شهداب مهمان خود را با شکست بدرقه کرد

والیبال شهداب مهمان خود را با شکست بدرقه کرد

یزد- تیم والیبال شهداب یزد در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات والیبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران در دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک تیم لبنیات هراز آمل را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال شهداب عصر یکشنبه در ورزشگاه شاهدیه و در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران، حریف خود را با شکست راهی خانه کرد.

بازیکنان تیم شهداب در دست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۳ بر لبنیات هراز آمل غلبه کردند.

همچنین تیم مدعی لبنیات هراز آمل در این دیدار که با استقبال خوب تماشاگران یزدی همراه بود با وجود ارائه بازی نزدیک و فنی تنها در دست سوم موفق شد تیم شهداب و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور را با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد.

این مسابقه را مرتضی کرمی و میثم پارسه قضاوت کردند و ناظر فنی خلیل یگانه مجد و ناظر داوری حمید حق بین بود و تیم شهداب یزد با این برد ۵۳ امتیازی شد و در رده اول جدول لیگ قرار دارد و هفته آینده میهمان تیم پاس گرگان است.

لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی پیگیری می‌شود.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد. مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

کد خبر 5701340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha