۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳

همزمان با دهه فجر؛

۷۶ طرح عمرانی در خلخال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

۷۶ طرح عمرانی در خلخال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت: ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دهه فجر با صرف اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی زاده عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دهه فجر با صرف اعتباری حدود ۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل پل‌سازی، آسفالت راه روستایی، زیرساخت‌های ارتباطی و عمران شهری و همچنین چند طرح بزرگ اقتصادی در بخش‌های گردشگری، صنعت و خدمات می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال از آغاز بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی در بخش شاهرود خلخال خبر داد و گفت: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۴۳۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر ردیف‌های اعتباری هزینه شده است.

یحیی‌زاده افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های نوسازی مدارس، زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال دانش آموزان، اجرای طرح‌های پایداری و تقویت برق منطقه، تقویت زیرساخت‌های مربوط به راه‌های ارتباطی منطقه، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، واحدهای مسکونی محرومین، طرح‌های هادی روستایی و طرح‌های عمرانی اجرا شده در بخش تقویت زیر ساخت‌های کشاورزی منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری تولید «اسکاج» و «سیم ظرفشویی» در بخش شاهرود خلخال به مناسبت گرامیداشت ایام دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و عملیات اجرایی چند طرح اقتصادی از جمله طرح بوم‌گردی روستای هدف گردشگری «اسبو» نیز بر زمین زده شد.

کد خبر 5701383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha