۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۸

فرمانده سپاه گلستان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مردم برای ناامیدی دشمن روز ۲۲ بهمن حضور پررنگ در راهپیمایی داشته باشند زیرا وقتی مردم در میدان هستند، دشمن به هدفش نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمنان برای این انقلاب خواب‌ها دیده بودند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: از روزهای اول که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان این تصور را داشتند که در طول یک الی دو ماه کار این انقلاب تمام می‌شود و تا امروز هم روی همین طرح خودشان ایستادند و ما به کوری چشم آنها چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با اشاره به خدمات سپاه در استان، گفت: سپاه نینوا استان گلستان با کمک خیرین ۲۷ مرحله رزمایش کمک مومنانه که شامل ۶۸۰ هزار بسته معیشتی، سه میلیون و ۴۰۰ هزار بسته غذای گرم، پنج هزار کارت هدیه، ۲۸۰ هزار بسته مرغ و گوشت گرم، ۸۸۳ سری جهیزیه فقط در ایام کرونا برای زوج‌های کم بضاعت، ۴۴ هزار بسته لوازم التحریر، ۳۴ هزار بسته پوشاک و کفش را توزیع کرده است.

ملک شاهکوهی پروژه‌های قرارگاه خاتم در استان گلستان را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون، ۱۲۵ پروژه محرومیت زدایی در استان انجام شده است که ۵۰ پروژه تاکنون به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که مستقل شده و از وابستگی خارج شدیم و دستاوردهای انقلاب با زمان طاغوت قابل قیاس نیست.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: توصیه بنده به هم استانی‌های این است برای ناامیدی دشمن روز ۲۲ بهمن حضور پررنگ در راهپیمایی داشته باشند زیرا وقتی مردم کف میدان باشند دشمن به هدفش نخواهد رسید.

کد خبر 5704699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha