۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۲۴

موج جدید بارش‌ها یک شنبه وارد خراسان شمالی می‌شود

موج جدید بارش‌ها یک شنبه وارد خراسان شمالی می‌شود

بجنورد_ رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از ورود سامانه‌ جدید بارشی به این استان خبر داد و گفت: تا آخر هفته شرایط جوی ناپایدار پیش بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از هنگام ورود سامانه بارشی به استان بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته از بلغان و بدرانلو به میزان ۱۳.۱ میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: با خروج این سامانه از اواخر وقت امشب به تدریج کاهش ابر و برای فردا غبار صبحگاهی و آسمانی صاف تا قسمتی ابری در اغلب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از یک شنبه سامانه جدید بارشی به تدریج وارد استان می‌شود و تا اواخر هفته جاری ناپایداری‌های جوی را به همراه خواهد داشت.

مهری هاشمی با اشاره به اینکه بارش‌ها از مناطق جنوبی استان آغاز می‌شود و تا اواخر هفته در اغلب مناطق استان شاهد بارش‌ها خواهیم بود، گفت: این بارش‌ها ابتدا به صورت باران و از چهار شنبه به بعد به صورت باران و برف خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: امشب کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای پیش بینی می‌شود اما از فردا تا آخر هفته به تدریج دما افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5706162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha