۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

رئیس پلیس فتای لرستان خبر داد؛

شناسایی و دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خرم‌آباد

شناسایی و دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس پلیس فتای لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اسکیمری در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپهوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا در خصوص مبارزه با جرایم سایبری، فردی که اقدام به کلاهبرداری با روش اسکیمر می‌کرد شناسایی شد.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده و هماهنگی قضائی، فرد کلاهبردار را در حین خرید با کارت اسکیمر شده در خرم آباد، طی یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای لرستان با بیان اینکه متهم پرونده در حین تحقیقات به چهار فقره بزه ارتکابی اعتراف کرده است، افزود: متهم با استفاده از غفلت برخی افراد اقدام به فریب آنها کرده و اطلاعات هویتی بانکی آنها را به سرقت برده است.

سرگرد سپهوند ضمن توصیه به شهروندان، گفت: در حین خرید از فروشنده‌های سیار نهایت دقت لازم را به کار ببرید و تا حد ممکن از در اختیار گذاشتن کارت بانکی و رمز عبور خود به فروشنده خودداری کنند.

وی، عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

کد خبر 5710512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha