۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبر داد؛

تلاش برای افزایش سطح علمی و توانمندی مدیریتی دهیاران استان قزوین

تلاش برای افزایش سطح علمی و توانمندی مدیریتی دهیاران استان قزوین

قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر تداوم آموزش دهیاران، از اجرای دوره‌های آموزشی در حوزه مدیریت روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در خصوص آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی اظهار داشت: آموزش نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی علمی و شغلی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها دارد چرا که با توجه به پیشرفت روز افزون جامعه، موضوعات جدید در سطح روستاها مطرح می‌گردد و لازم است دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای تسهیل در امور، در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت شرکت نمایند.

وی ادامه داد: امروز دیگر روش‌های قدیمی پاسخگوی حل مسائل روز نمی‌باشد و ناچار به استفاده از سیستم‌های نوین، نرم افزارها و سامانه‌های اداری هستیم.

غریب اضافه کرد: زمانی که سطح علمی دهیاران بالا باشد میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردم افزایش پیدا کرده و آنان در مواجهه با شرایط خاص و جدید رفتارهای درستی از خود نشان داده و تصمیم مناسب را خواهند گرفت.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه دوره آموزشی ویژه دهیاران بدر خش های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی و حضور اساتید مجرب در حال برگزاری می‌باشد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۶۰۰ دهیار در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند که بیش از ۵۰۰ نفر از آنان در دوره‌های آموزشی سال جاری حضور داشته‌اند.

کد خبر 5710602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha