۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵

سرمربی تیم دریای کاسپین:

دریای بابل با قدرت در لیگ باقی می ماند

 دریای بابل با قدرت در لیگ باقی می ماند

بابل- سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل گفت: با قدرت در لیگ باقی می مانیم و به کار خود ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس گرایلی شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی جام حذفی با پارس جنوبی جم با اظهار این که بازیکنان تیم خوب بازی کردند، افزود: در نیمه دوم با تغییر تاکتیک به رغم آن که موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم و در وقت اضافه تیم مقابل عقب کشید.

وی باعنوان این چند صحنه در نیم اول مشکوک به خطای پنالتی بود اما اعتراضی نداشتیم، گفت: همچنین در وقت اضافه داور یک پنالتی ۱۰۰ درصدی را نگرفت و این سبب شد تا تمرکز تیم برهم ریزد.

گرایلی یادآور شد: به دلیل آن که هفته قبل استراحت داشتیم چند جلسه تمرین پنالتی انجام شد اما بچه‌ها نتوانستند پنالتی‌ها را به گل تبدیل کنند.

سرمربی تیم فوتبال دریای بابل با عذرخواهی از هواداران تیم اظهار امیدواری کرد که در ادامه تیم روند روبه جلویی داشته باشد.

وی با عنوان این که افرادی که پنالتی زدند پنالتی زن‌های هفتم و هشتم ما بودند، گفت: خستگی بازی سبب شد تا بازیکن نتواند از موقعیت استفاده کند.

گرایلی با اظهار این که داوری جزئی از بازی محسوب می‌شود، گفت: امروز چند صحنه شاهد بودیم که پنالتی گرفته نشد و این مسئله سبب شد تا بازیکن‌ها از نظر روحی و روانی دچار مشکل شوند.

سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین با عنوان این شرمنده هواداران شدیم، گفت: انشا الله با قدرت در لیگ خواهیم ماند و ادامه می‌دهیم.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ضربات پنالتی به برتری ۴ بر ۳ مقابل دریا کاسپین بابل رسید تا به‌عنوان نخستین تیم، صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کند.

کد خبر 5713117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha