۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰

استاندار مرکزی خبر داد؛

استان مرکزی رتبه برتر رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی

استان مرکزی رتبه برتر رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی

اراک- استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه برتر رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی را کسب کرد.

فرزاد مخلص الائمه در گفتگو با مهر اظهار داشت: رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی با هدف پیشگیری، ارتقا ایمنی و کاهش خطرات حوادث طبیعی با حضور جمعی از مسئولین ارشد کشوری و لشکری در تهران برگزار شد.

استاندار مرکزی افزود: رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی در بخش‌هایی شامل نمایشگاه، مانور، طرح‌های دانش‌بنیان و فناور، ایده‌های فرهنگی هنری، آموزش و توانمندسازی نیروها، مقالات علمی تخصصی، مستندسازی و ارتقا دانش مدیریت بحران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رویداد استان مرکزی نیز با ارائه تجهیزات نوین، طرح‌های دانش‌بنیان، مقالات، اختراعات، ایده‌های خلاقانه، پژوهش‌های فناورانه و ارائه تجارب استان در زمینه مدیریت بحران حضور داشت.

مخلص الائمه اضافه کرد: بعد از ارزیابی تخصصی عملکرد استان‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، در نهایت اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی در بین دستگاه‌های برتر این رویداد انتخاب و تقدیر شد.

وی بیان کرد: در این رویداد معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و بسترهای مدیریت بحران در کشور تاکید کرد، در مراسم اختتامیه نیز لوح تقدیر دستگاه برتر به مهندس اُمید محترمی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی اعطا شد.

استان مرکزی رتبه برتر رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی

کد خبر 5713127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha