۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸

رئیس کمیته امداد تاکستان خبر داد؛

اختصاص ۵۳۸ میلیون تومان برای لوازم خانگی محرومان تاکستان

اختصاص ۵۳۸ میلیون تومان برای لوازم خانگی محرومان تاکستان

قزوین- رئیس کمیته امداد تاکستان گفت:با اختصاص ۲۰۵ میلیون تومان زکات و ۳۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک خیران؛ خریداری ۱۰۹ دستگاه تلویزیون و ۷۶ دستگاه یخچال برای محرومان تاکستان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدرضایی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند تا بتواند موانع پیش روی آنها را در زندگی روزمره برطرف کند.

وی ادامه داد: در این میان استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای امدارسانی به طوری جدی پیگیری می‌شود که در تازه‌ترین گام برای رفع مشکل محرومان از ظرفیت پربرکت زکات در کنار ظرفیت کمک خیران استفاده شده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: هماهنگی‌های صورت گرفته موجب شد تا مبلغ ۲۰۴ میلیون تومان از محل زکات واجب را به همراه ۳۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک خیران گردآوری کنیم تا برای تهیه لوازم خانگی محرومان هزینه شود.

وی افزود: در هم افزایی صورت گرفته در مجموع ۵۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک جمع آوری شده برای خرید ۱۰۹ دستگاه تلویزیون و ۷۶ دستگاه یخچال نیازمندان و محرومان تاکستان اختصاص یافت.

محمدرضایی عنوان کرد: همه کمک‌های جمع آوری شده برای محرومان در همین منطقه و برای محرومان صرف می‌شود و ریالی از کمک‌های مردمی نه تنها برای سایر مناطق بلکه در سایر زمینه‌ها صرف نمی‌شود چراکه ما امانتدار مردم برای هزینه کرد کمک‌های هستیم و در برابر این کمک‌ها علاوه بر مسئولیت قانونی، مسئولیت و تعهد شرعی داریم.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکاری می‌توانند کمک‌های خود را علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی اختصاصی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* برای نیازمندان و محرومان تاکستانی اهدا کنند.

کد خبر 5714072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha