۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

معاون قوه قضاییه:

برنامه سال آینده قوه قضائیه هدف محور ترسیم شده است

برنامه سال آینده قوه قضائیه هدف محور ترسیم شده است

گرگان- معاون اول قوه قضائیه گفت: برنامه‌های ترسیمی برای سال آینده قوه قضاییه از رویکرد مأموریت محور به سمت برنامه‌های هدف محور تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق بعد از ظهر سه شنبه در شورای عالی قضائی در استان گلستان اظهار کرد: تلاش شده تا برنامه‌های سال آینده قوه قضائی از رویکرد مأموریت محور به برنامه هدف محور تغییر یافته و به دنبال آن هستیم تا رسیدن حق به حق دار، کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در قوه قضائیه بهبود یابد.

معاون اول قوه قضائیه افزود: در ترسیم برنامه‌های کلان قوه قضائیه تلاش شده تا مشارکت دادگستری‌های کل استان‌ها در نظر گرفته شود و به همین منظور با پیش‌بینی هیئت‌های اندیشه ورز به دنبال ترسیم برنامه‌های کاربردی برای تعالی قوه قضائیه هستیم.

وی ادامه داد: در حوادث و اتفاقات اخیر کشور شاهد اقدامات مطلوب و شایسته کادر قضائی و کادر اداری قوه قضائیه بودیم که این موضوع قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مصدق گفت: به هیچ وجه حاضر نیستیم استقلال قوه قضائیه مخدوش شود اما انتظار است که کادر قضائی و اداری قوه قضائیه تعامل لازم را با مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس داشته باشند.

معاون اول رئیس قوه قضائیه افزود: برای افزایش عزت مندی قضات برنامه‌های خوبی در دستور کار است و تلاش می‌کنیم براساس آموزه‌های قضائی و همچنین بیانات مقام معظم رهبری، عزت قاضی در جامعه افزایش یابد.

در این جلسه تعدادی از رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان گلستان مشکلات خود را با معاون اول قوه قضائیه در میان گذاشتند.

کد خبر 5714629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha