۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در هیرمند

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در هیرمند

زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان هیرمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان هیرمند مأموران انتظامی این فرماندهی به محل وقوع اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات اطراف شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه، ۳ نفر از عوامل این نزاع و درگیری را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری لوله بلند که در تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جوکار در پایان بیان کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5717198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha