۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۵

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد؛

اولویت بهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی در استقبال از مسافرین نوروزی

اولویت بهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی در استقبال از مسافرین نوروزی

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی از جمله صنایع دستی، محصولات تولیدی و ظرفیت‌های ویژه استان در استقبال از مسافرین نوروزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان، افزود: در راستای استقبال از مسافرین نوروزی، ابتکار، خلاقیت و نوآوری بکار گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای جشنواره طلایه داران خلیج فارس، بیان کرد: استفاده از پتانسیل‌های بومی، و مردم در استقبال‌های نوروزی می‌تواند تأثیرات مثبتی را موجب شود.

وی در ادامه بر برنامه ریزی دقیق توسط مسؤولان مربوطه تاکید و افزود: جایگاه‌های عرضه سوخت و نیروهای خدمات رسان آمادگی لازم برای ارائه خدمات هرچه بهتر در ایام نوروز پیش رو را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور مدیران در ایام تعطیلات نوروز در محل کار افزود: همه دستگاه‌ها، تکالیفشان را به درستی انجام دهند و بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت لازم صورت گیرد.

کرمی بیان کرد: از هم اکنون برنامه ریزی و پیگیری‌های لازم در زمینه تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در ایام تعطیلات نوروزی صورت بگیرد.

وی در زمینه اسکان مسافرین نوروزی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش با تمام توان در جهت اسکان مناسب مسافرین اقدام نمایند و کمبودهای موجود بررسی و مرتفع گردد.

وی در پایان با اشاره به مصوبات این نشست، بر اجرا و پیگیری مصوبات توسط همه دستگاه‌ها و فرمانداران تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

کد خبر 5717537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یدالله IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      همه چی یک طرف الزام حضور مدیران در محل کار رو خوب آمدین.انشالله نظارت هم بشه.