۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری:

رویداد «هم راه» فرصتی برای ارائه الگو به کنشگران اجتماعی است

رویداد «هم راه» فرصتی برای ارائه الگو به کنشگران اجتماعی است

قزوین- مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: رویداد اجتماعی «هم راه» فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است .

محمد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد اجتماعی هم راه شامل مجموعه‌هایی می‌شود که یا به طور تخصصی در حوزه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و یا حوزه تخصصی آنها پیوست اجتماعی مؤثر دارد.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است و در آن گفتمان سازی ادبیات خدمت مؤثر در بین گروه‌ها و جریانات فعال در عرصه اجتماعی در تعامل با جامعه و نهادهای حاکمیتی دنبال می‌شود.

خورشیدی گفت: یکی از کار ویژه‌های دفتر فرهنگی و اجتماعی توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین مجموعه‌های مردم نهاد و پررنگ کردن نقش آنها به عنوان حلقه میانی و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی می‌باشد و برگزاری این رویداد نقش مؤثری در راستای تحقق این کارویژه دارد.

گفتنی است؛ این رویداد در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/Q2yWzjjH مراجعه نمایند.

کد خبر 5719376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha