۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶

مدیرکل زندان‌های البرز خبر داد؛

ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان البرز

ارائه خدمات حمایتی  به خانواده زندانیان البرز

کرج- مدیرکل زندان‌های استان البرز از ارائه خدمات گسترده حمایتی مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز به خانواده زندانیان خبر داد.

علی چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز یک نهاد حمایتی است که با هدف حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان به ارتقا کیفیت و کمیت این خدمات کمک می‌کند.

وی با اشاره به تأثیر مرکز نیکوکاری بر کیفیت و کمیت خدمات حمایتی اداره کل زندان‌های استان البزر گفت: این مرکز در سال جاری بالغ بر ۵۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی ۱۰۱ زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال مشارکت کرده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: این مرکز در سال ۹۸ تأسیس شد و از همان بدو شروع فعالیت، به ارائه خدماتی مانند اعطا جهیزیه به خانواده‌های بی بضاعت زندانی، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، لوازم التحریر، معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات کم بهره، کمک به اشتغال خانگی و خود اشتغالی با اعطا تسهیلات کم بهره و… پرداخته است.

چهارمحالی افزود: این مرکز با معرفی خانواده‌های بی‌بضاعت به بانک‌های طرف قرارداد و کمیته امداد زمینه دریافت ۳۰۰ مورد تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال خانگی، خود اشتغالی و رفع مشکلات اقتصادی این قشر را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: ۱۷ مورد تأمین جهیزیه، توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر، اهدا دوچرخه، پرداخت ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کمک بلا عوض به خانواده زندانیان، اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های آنان در مناسبت‌های ملی و مذهبی و مشارکت در تجهیز سوله اشتغال زندانیان نیز در سال جاری و به همت این مرکز انجام شده است.

کد خبر 5719402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha