۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹

فرماندار شهرستان بهمئی:

مشکلات و نواقص محور چهار خطه لیکک-بهمئی رفع می شود

مشکلات و نواقص محور چهار خطه لیکک-بهمئی رفع می شود

دهدشت- فرماندار شهرستان بهمئی گفت: رفع مشکلات و نواقص طرح محور چهار خطه لیکک در شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان، در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جاده ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های ارتباطی شهرستان بهمئی است.

وی بیان داشت: این مسیر ارتباطی طی سال‌های گذشته تاکنون به علت وجود نقاط حادثه خیز متعدد و ناایمن بودن، با وقوع تصادف‌ها مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان بهمئی، مسافران، گردشگران ایجاد کرده است.

محمدی اظهار داشت: طول این جاده ۱۰ کیلومتر بوده و حداقل عرض آن نیز ۱۲ متر بوده و با توجه به بررسی‌ها در دیگر مناطق استان و کشور با اجرای طرح نصب حفاظ بتنی، کمترین تصادف منجر به فوت در راه‌هایی که حفاظ میانی نصب شده رخ داده و این امر حاکی از افزایش ایمنی جاده‌ها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.

وی افزود: طرح نصب حفاظ بتونی جدا کننده میانی در جاده لیکک – بهبهان با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز به مسافت ۵ کیلومتر در دست اجرا است.

محمدی تصریح کرد: تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی در جاده لیکک - بهبهان به وقوع می‌پیوست، از نوع تصادف رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و بیشتر مواقع این تصادفات منجر به فوت می‌شد که با اجرای طرح حفاظ بتونی جدا کننده میانی از بروز چنین تصادف‌های پیشگیری می‌شود.

کد خبر 5719930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha