۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

امام جمعه آستانه اشرفیه:

محافل قرآنی موجب انسان سازی، تحول اجتماعی و معنوی می‌شود

محافل قرآنی موجب انسان سازی، تحول اجتماعی و معنوی می‌شود

آستانه اشرفیه- امام جمعه آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با قرآن و معارف دینی، گفت: محافل قرآنی موجب انسان سازی، تحول اجتماعی و معنویت بخشی می‌شود.

حجت الاسلام احمد طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی محافل قرآنی، اظهار کرد: محافل انس با قرآن فرصت مغتنمی برای خودسازی و خداشناسی با محوریت آیه‌های قرآن کریم است.

وی با اشاره به اثرگذاری محافل قرآنی در جامعه، افزود: برپایی محافل مذهبی و قرآنی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و باید آن را قدر بدانیم.

امام جمعه آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با قرآن و معارف دینی، بیان کرد: حضور اساتید برجسته قرآنی در مناطق مختلف استان بویژه آستانه اشرفیه منشأ خیر و برکت است و باید از این ظرفیت پیش آمده بهترین بهره را گرفت.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه آشنایی جوانان با مفاهیم قرآنی در زندگی اجتماعی آنها اثر مثبت و سازنده می‌گذارد، گفت: محافل قرآنی موجب انسان سازی، تحول اجتماعی و معنویت بخشی می‌شود.

وی با تاکید بر استمرار برپایی محافل قرآنی در مناطق مختلف، افزود: تمرکز زدایی در برپایی محافل فرهنگی و اعتقادی بسیار اهمیت دارد.

کد خبر 5720462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha