۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

رئیس کانون کارآفرینان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم رفع مشکلات آبی صنعت استان چهارمحال و بختیاری

لزوم رفع مشکلات آبی صنعت استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_رئیس کانون کارآفرینان چهارمحال و بختیاری گفت: باید برای همیشه مشکل آب صنعت استان حل شود.

امین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در کنار دریا واقع نشده است و فاقد تجارت به شیوه‌های مختلف است، این استان در واقع در یک بن‌بست قرار گرفته است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری سهمی از صنایع بزرگ دولتی نداشته است، اشتغال بالایی را به خود اختصاص نداده تا بتواند زیرمجموعه‌ها و هلدینگ‌های این صنایع بزرگ را در استان تقویت کند.

رئیس کانون کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به سبب دلایل ذکر شده است که این استان چندین سال به عنوان استانی با آمار بالای بیکاری معرفی می‌شد.

مالکی عنوان کرد: صنعتگران چهارمحال و بختیاری تلاش کردند تا شعار محرومیت را از روی این استان بردارند و دیگر به این استان محروم نگویند بلکه از واژه کم برخوردار استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری منابع با ارزشی داریم که شامل منابع طبیعی و نیروی انسانی هستند، مردم این استان مردمی با صداقت، کوشا، با فرهنگ و متمدن هستند.

رئیس کانون کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم استان با همه سختی‌ها تلاش کردند تا جایی که امروز صنعت این استان توسعه پیدا کرده است.

مالکی بیان کرد: صنعت چهارمحال و بختیاری در چندین حوزه در کشور مقام اول را کسب کرده است، این افتخار بزرگی است که به دستان تولیدکنندگان و صنعتگران این استان به دست آمده است.

وی تاکید کرد: ۳۰ کیلومتر بعد از شهرک صنعتی شهرکرد، چشم صنعتگران چهارمحال و بختیاری به رودخانه پُرآب زاینده‌رود است اما واحدهای صنعتی این استان با تانکر آبرسانی می‌شود.

رئیس کانون کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: یک بار برای همیشه مشکل آب صنعت این استان حل شود.

کد خبر 5722375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      آبهای چهار محال و بختیاری باید بخشی از آن برای خود استان صرف شود و همه از استان خارج نشود .