۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

طریق المهدی(عج)؛ نیمه شعبان در جمکران-۱۴

۲۳ پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران احداث شد

۲۳ پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران احداث شد

قم- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قم از احداث و تکمیل ۲۳ پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران در راستای افزایش ضریب ایمنی سفرها در نیمه شعبان و نوروز خبر داد.

حسین برقراری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه قرار شد ۳۵ پارکینگ اضطراری در آزادراه قم-تهران احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قم با بیان اینکه پارکینگ‌های اضطراری در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های برون شهری بسیار مؤثر است افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری، عملیات ایجاد ۳۵ پارکینگ اضطراری در آزادراه قم تهران آغاز شده است.

برقراری گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام نیمه شعبان امسال و همچنین عید نوروز شاهد حضور گسترده زائران و مسافران به شهر مقدس قم از طریق آزادراه قم تهران باشیم و به همین دلیل تسریع در تکمیل این پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته تا کنون نیز ۲۳ پارکینگ اضطراری آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قم بیان داشت: احداث ۱۲ پارکینگ اضطراری دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل شود.

برقراری ادامه داد: در راستای آرام‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان قم ۲۸۰۰ شاخه گاردریل در حدود ۵ کیلومتر در آزادراه قم تهران حذف شده است.

وی بیان داشت: افزایش ضریب ایمنی و همچنین کاهش خسارت‌های وارده در زمان حادثه و صرفه‌جویی هزینه‌ها از جمله اهداف اصلی جاده راه بخشنده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قم افزود: اجرای صدها خاکریز در سطح راه‌های استان قم در راستای کاهش حوادث و صیانت از بناها، ابنیه و تابلوهای راهنما و تیرها روشنایی ایجاد شده است.

کد خبر 5722526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha