۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸

معاون فرماندار آستارا خبر داد؛

تأمین روشنایی کمربندی آستارا تا هفته آینده

تأمین روشنایی کمربندی آستارا تا هفته آینده

آستارا- معاون فرماندار آستارا از تأمین روشنایی کمربندی آستارا خبر داد و گفت: ترافیک ورودی پایانه بار آستارا نیز با جدا سازی مسیر به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید مهدوی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان از برقراری روشنایی کمربندی آستارا تا یک هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: تأمین روشنایی کمربندی یکی از اقدام‌های ضروری بود که قبل از آغاز سفرهای نوروزی برقرار می‌شود.

وی افزود: خط‌کشی مسیر آستارا به نمین تا محدوده گردنه حیران نیز از سوی نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکمیل می‌شود که امید می‌رود به‌زودی پایان یابد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار آستارا به هوشمند سازی ساماندهی و ورود و خروج پارکینگ بازارچه ساحلی آستارا اشاره کرد و ادامه داد: پارکینگ بازار توسط شهرداری هوشمند سازی می‌شود تا ورود از یک درب و خروج از سمت دیگر باشد و اجرای این کار از بار ترافیکی این منطقه کم می‌کند.

مهدوی به مشکل ترافیک موجود در ورودی پایانه بار آستارا اشاره و اضافه کرد: دلیل ترافیک این منطقه تجمع کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی برای ورود به پمپ بنزین و سوخت گیری است که قرار شد با نصب نیوجرسی‌هایی از سوی اداره راه در هفته آینده این مشکل برطرف شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار آستارا از آغاز ساماندهی ایست و بازرسی قلعه واقع در ابتدای جاده آستارا به نمین از فردا خبر داد و تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت معابر داخل شهر و جاده‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5722820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha