۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸

بخشدار مرکزی همدان اعلام کرد؛

ساماندهی پارکینگ و غرفه‌های محوطه امامزاده محسن (ع) در دستور کار

ساماندهی پارکینگ و غرفه‌های محوطه امامزاده محسن (ع) در دستور کار

همدان- بخشدار مرکزی همدان از ساماندهی غرفه‌های محوطه امامزاده محسن (ع) خبر داد و گفت: پارکینگ‌های موجود در محل ساماندهی و برای استفاده در اختیار مسافران و زائران قرار گیرند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن دهبانی صبح جمعه با همراهی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان، هیأت امنای امامزاده، نماینده شهرداری مریانج، دهیار و عضو شورای اسلامی روستای وفرجین از محوطه و مجموعه امامزاده محسن (ع) بازدید و موارد و مسائل مربوطه را بررسی کرد.

وی یادآور شد: مسیر امامزاده محسن جز یکی از سه مسیر گردشگری روستایی بخش مرکزی همدان است که پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر بویژه در فصل بهار و تابستان است.

بخشدار مرکزی همدان با تصریح بر اینکه با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز باید در راستای رفاه حال زائران امامزاده محسن و گردشگران امکانات و خدمات مورد نیاز پیش بینی و تأمین شود؛ اظهار کرد: با جانمایی و نصب ۵۰ باکس زباله در محل جمع آوری پسماندها به صورت روزانه انجام می‌شود.

دهبانی یادآور شد: مکان استقرار غرفه‌های عرضه محصولات محلی بازبینی و در قسمت‌هایی جانمایی شود که مشکل ترافیک به دنبال نداشته باشد.

وی تاکید کرد: هم چنین باید پارکینگ‌های موجود در محل ساماندهی و برای استفاده در اختیار مسافران و زائران مربوطه قرار گیرند.

کد خبر 5723693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha