۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۴

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۱۶۷

برپایی ۳۰ موکب در قزوین

برپایی ۳۰ موکب در قزوین

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین گفت: با تلاش گروه‌های مردمی ٣٠ موکب و ۱۵ مجلس احیای نیمه شعبان در استان قزوین شکل خواهد گرفت.

محمد خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های استان برای میلاد با سعادت صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: همزمان با ایام هفته جوان که منتهی به ایام ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نیمه شعبان است اتحاد نیمه شعبان در سطح استان قزوین برپا شده و اقداماتی را برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین ادامه داد: ستاد در استان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران برگزار گردیده و نقش آن ایجاد هم افزایی و همگرایی بین مجموعه‌های مردمی و دستگاه‌های مرتبط است.

این مسئول تبیین کرد: ذیل این ستاد یک ستاد مردمی هم شکل گرفته که به هماهنگی بین مجموعه‌های مردمی و برنامه‌های آن نظیر مساجد و بقاع متبرکه، جشن‌های خیابانی، پویش‌ها، جشن‌های محل محور و احیای نیمه شعبان و… می‌پردازد.

وی بیان کرد: برنامه‌های نیمه شعبان به طور همزمان از روز دوشنبه در سراسر استان قزوین آغاز شده و در شب و روز نیمه شعبان ۱۰ برنامه محوری در استان برگزار می‌گردد.

خورشیدی خاطر نشان کرد: ٣٠ موکب و ۱۵ احیای نیمه شعبان در استان قزوین شکل خواهد گرفت و علاوه بر آن فعالیت و جشن‌هایی که از سوی اصناف و کسبه استان برگزار می‌گردد نیز ازجمله اقدامات خواهد بود.

کد خبر 5727963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha