۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۱۷۴

بهترین عیدها عید نیمه شعبان است

بهترین عیدها عید نیمه شعبان است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بهترین عیدها عید نیمه شعبان است و این جشن بهانه بسیار بزرگی دارد که سایر مناسبات این بهانه را ندارند و این بهانه وجود امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر بعد از ظهر امروز سه شنبه حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در جشن نیمه شعبان که در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، ضمن تبریک عید نیمه شعبان اظهار کرد: بهترین عیدها عید نیمه شعبان است و این جشن بهانه بسیار بزرگی دارد که سایر مناسبات این بهانه را ندارند و این بهانه وجود امام زمان (عج) است.

وی افزود: نیمه شعبان یادآور سربازان گمنام امام زمان (عج) است این افراد کسانی هستند که اگر آن‌ها مجروح یا شهید شوند ما حتی نمی‌توانیم برای آن‌ها یادواره برگزار کنیم و حقیقتاً افراد گمنامی هستند که کار حفاظت و حراست از امنیت را در کنار سایر سربازان وطن بر عهده دارند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: قرآن کریم از ۲ امام نار و نور نام می‌برد که امام نار ائمه الکفر هستند که مردم را به سمت دوزخ می‌فرستند و در کنار این‌ها از ائمه و امامانی صحبت می‌کند که اقتباسی از نور الهی هستند و در مسیر رساندن مردم به بهشت الهی از هیچ تلاشی دریغ ندارند و در روز قیامت خداوند مردم را به نام رهبران و پیشوایانشان صدا می‌زند که در آیت الکرسی تنها ۲ گروه کلی ایمان و کفر وجود دارد.

زمانی موسوی گفت: بقیه الله العظم امام است پس حتماً ما مأموم هستیم امام یک نفر بیشتر نیست و مابقی مأموم هستند و بین امام و مأموم تشبه و رابطه و انتظار متقابلی وجود دارد که از این مورد می‌توان وظایف منتظران را استخراج و استنباط کرد و ما باید یک شباهتی با امام خود داشته باشیم که این شباهت باید در تمامی مولفه‌ها باشد.

در این مراسم از جوانان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل و به قید قرعه به چند نفر از افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا شد.

کد خبر 5728012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha