۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۲۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مطرح کرد

عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار

عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار

تبریز-رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: میوه شب عید در این استان شامل سیب و پرتقال به نرخ ۱۰ درصد پایین تر از قیمت کشف شده در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تأمین میوه شب عید در سطح استان، افزود: به منظور ایجاد تعادل و تنظیم بازار، سیب به قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان و پرتقال به قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان آغاز شده است، اظهار کرد: قیمت گذاری این میوه‌ها از سوی کمیته راهبری تأمین میوه شب عید و بر اساس کشف قیمت از بازار انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب در استان برای عرضه در شب عید خریداری شده است و در ۴۵ محل در سطح استان شامل ۲۰ نقطه در تبریز و ۲۵ نقطه در شهرستان‌ها در قالب نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی عرضه می‌شود.

فتحی، ادامه داد: در کنار عرضه میوه شب عید برای مردم، کالاهای اساسی دیگر مانند برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد نیز تا ۱۳ فروردین در این مناطق عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: در این محل‌ها، کالاها به قیمت دولتی یا با تخفیف عرضه می‌شود و مشکلی در سطح استان برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

کد خبر 5734328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha