۹ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری سارق طلاجات منزل اصفهان در کاشان

دستگیری سارق طلاجات منزل اصفهان در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق طلاجات منزل اصفهان در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ ایرج کاکاوند شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امنیت شهروندان و هموطنان خط قرمز نیروی انتظامی است، اظهار داشت: بر این مبنا فرد یا افرادی که بخواهند در آسایش روانی و امنیتی مردم خللی وارد کنند به شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره پرونده‌ای که مربوط به سرقت طلا از منزل یکی از هموطنان اصفهانی بود، ابراز داشت: این فرد که اقدام به سرقت طلاجات از منزل یکی از هموطنان در اصفهان کرده و به کاشان متواری شده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت طلاجات از منزلی در شهر اصفهان موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزد: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه دریافتند که این سرقت‌ها توسط یک نفر از سارقان سابقه دار صورت گرفته است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: پس از شناسایی هویت متهم، این فرد در رصد اطلاعاتی کارآگاهان قرار گرفت که در نهایت مشخص شد وی پس از سرقت به کاشان متواری و قصد انجام سرقت در این منطقه را دارد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از کسب اطلاعات به دست آمده بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتی متهم را در منزل استیجاری خود به همراه اموال مسروقه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود در ادامه پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به انجام سرقت طلاجات از منزل هموطن اصفهانی اقرار کرد که برابر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته از مال باخته بالغ بر ده میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 5742356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha