۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

استاندار کردستان شهادت میلاد حیدری را به مردم استان تسلیت گفت

استاندار کردستان شهادت میلاد حیدری را به مردم استان تسلیت گفت

قروه- استاندار کردستان در پیامی، شهادت پاسدار رشید اسلام، شهید «میلاد حیدری» از فرزندان این استان را در سوریه تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در پیام اسماعیل زارعی کوشا آمده است: شهادت پاسدار رشید و سرافراز سپاه اسلام، جوان غیرتمند کردستانی، مدافع حرم شهید میلاد حیدری از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه توسط رژیم جعلی صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و ارجمند این عزیز والامقام و ملت شجاع ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور کردستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای روح این شهید گرانقدر و افتخار آفرین علو درجات و و همنشینی با انبیا و اولیا به ویژه شهید رمضان حضرت علی (ع) مسئلت می‌نمایم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز، در پیامی، شهادت «میلاد حیدری» از مدافعان حرم را در سوریه تسلیت گفت.

در پیام پرویز اوسطی آمده است: خبر شهادت شهید مدافع حرم، میلاد حیدری فرزندی از دیار کردستان و شهر شهیدپرور قروه، در دفاع از حریم اهل بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل‌هایمان نهاد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت‌های این عزیزان در دفاع از ارزشهای اسلامی باشیم.

در پایان آمده است: اینجانب شهادت ایشان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) خانواده معزز و محترمشان و عموم مردم شهیدپرور کردستان و شهرستان قروه تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر همنشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، به مناسبت شهادت مدافع حرم، شهید میلاد حیدری

سردار سید صادق حسینی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان نیز با صدور پیامی شهادت شهید مدافع حرم میلاد حیدری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و صلوات خدا بر شهیدان عزیز که مضمون والای شهادت را در دل‌های بیدار مؤمنان تجسم بخشیده‌اند و فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند.

سلام خدا بر این جان‌های تابناک که مایه اعتلای اسلام و انقلاب گشتند و مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در جبهه دفاع از حریم ولایت، به تبار عاشوراییان پیوست.

اینجانب شهادت سرباز رشید اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت، شهید میلاد حیدری را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و شهیدپرور استان کردستان به‌ویژه خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت دارم.

سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام «میلاد حیدری» از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

کد خبر 5744864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha