۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

آماده باش ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت

آماده باش ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت

اراک-سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت و در نقاط مختلف کلانشهر اراک آماده باش و مستقر بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فضلی اظهار داشت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین علاوه بر آماده باش ایستگاه‌های آتش نشانی و ۱۵۰ آتش نشان، تیم‌های عملیاتی به همراه خودروهای امداد و نجات جهت امدادرسانی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر بخصوص مبادی ورودی و خروجی از جمله جاده فراهان، سه راهی خمین و ابتدای کوی کوثر مستقر بودند.

وی افزود: همچنین ۵ اکیپ سیار در این روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودروهای سبک و موتورسیکلت آتش نشانی با گشت زنی در سطح شهر و پارک‌های محلی آماده خدمت به شهروندان بودند.

فضلی ادامه داد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی اراک در روزهای پایانی سال از تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر بازدید ایمنی به عمل آورده و موارد ناایمن را به مسئولین مربوطه جهت رفع آنها در راستای خدمت به شهروندان ارائه کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی اراک در پایان از بروز ۸ حادثه این دو روز اخیر خبر داد و گفت: بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی بود که توصیه می‌کنیم رانندگان صبوری پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورده تا سالی بدون حادثه را آغاز کنیم.

کد خبر 5744937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha