۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

روز قدس نشانگر نگاه هوشمندانه، حکیمانه و راهبردی امام راحل بود

روز قدس نشانگر نگاه هوشمندانه، حکیمانه و راهبردی امام راحل بود

ارومیه - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نشانگر نگاه هوشمندانه، حکیمانه و راهبردی امام راحل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر آقایی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس افزود: ریشه و منشأ بسیاری از مشکلات امروز جهان و همچنین ستم‌ها و هر زجر و عذابی که به مسلمانان می‌رسد، رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه روز قدس نشانگر نگاه هوشمندانه، حکیمانه و راهبردی امام راحل بود، ادامه داد: با توجه به توطئه‌های صهیونیست‌ها در همه جهان، نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس امروز مورد قبول جهانیان قرار گرفته و به اهمیت آن اعتراف می‌کنند.

حجت‌الاسلام آقایی اضافه کرد: امروز نسل چهارم مقاومت و جوانان فلسطین با منتفی دانستن گفتگوها تنها راه را مقاومت دانسته و به راه خود ادامه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شعار محوری روز جهانی قدس امسال را «فلسطین محور وحدت جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی» عنوان کرد و گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان، استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها و مساجد برای تبیین مساله فلسطین و تاکید روحانیان در بیانات خود به موضوع روز جهانی قدس و فلسطین در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام آقایی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور ۲۵ فروردین ماه از محل میدان ولایت فقیه (مرکز) به سمت خیابان منتظری - میدان دفاع مقدس و از آنجا به سمت مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین زمان تجمع در میدان ولایت فقیه ساعت ۱۰:۳۰ و ساعت حرکت ۱۱ خواهد بود.

برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه‌های پوستر و نمایشگاه، ساخت کلیپ، راه اندازی غرفه کودکان برای شعار نویسی و برپایی غرفه شمارش معکوس با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی از جمله برنامه‌های پیشنهادی اعضای حاضر در جلسه برای برگزاری در روز جهانی قدس بود.

کد خبر 5747740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha