۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین:

شهروندان ورامینی ضمن رعایت ایمنی هشدارهای وزش باد را جدی بگیرند

شهروندان ورامینی ضمن رعایت ایمنی هشدارهای وزش باد را جدی بگیرند

ورامین- مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین ضمن اعلام رعایت نکات ایمنی به هنگام هشدارهای جوی گفت: شهروندان ورامینی هشدارهای وزش باد را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از احتمال وزش شدید باد و طوفان تاکید کرد.

وی گفت: به علت وزش شدید باد و احتمال وقوع طوفان از تمامی شهروندان درخواست می‌شود، از هم اکنون و همین طور در این روزها که بادهای شدید در حال وزیدن است و احتمال وقوع هر گونه طوفان و حادثه وجود دارد، تا حد ممکن اگر مقدور است خصوصاً در ساعات عصرگاهی اگر کار ضروری ندارید از منزل خارج نشوند.

نفری عنوان داشت: از شهروندان می‌خواهیم به همگام وزش باد شدید از بسته بودن در و پنجره در صورت وقوع باد و طوفان اطمینان حاصل کنند، که در صورت ضربه زدن و کوبیده شدن باعث شکسته شدن و آسیب دیدن نشود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین افزود: به شهروندان توصیه می‌شود اجسام معلق و سنگین مانند گلدان، مجسمه و اشیا رهاشده در محوطه تراس، بالکن‌ها، قرنیز پنجره‌ها و پشت بام‌ها را جمع‌آوری کنند و لباس‌های شسته شده و پهن شده در بالکن را که احتمال باد بردن و گم شدن آنها هست را به داخل منتقل کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: به مردم توصیه می‌شود اگر در خیابان هستید در صورت وزش باد شدید خود را به یک سرپناه امن و مطمئن برسانند و از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال و ساختمان‌های در حال ساخت، که احتمال سقوط اجسام و مصالح ساختمانی وجود دارد جدا خودداری کنند.

نفری تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از هر گونه آسیب توسط تمامی شهروندان به همگان توصیه می‌شود و خواهشمند است، در صورت وقوع حادثه و یا کمک به سایر شهروندان با شماره ۱۲۵ و یا ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5749823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha