۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹

سرپرست فرمانداری پاوه:

روز قدس روز نمایش انزجار جهانیان از رژیم صهیونیستی است

روز قدس روز نمایش انزجار جهانیان از رژیم صهیونیستی است

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری پاوه گفت: روز قدس روز نمایش انزجار جهانیان از رژیم صهیونیستی است.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: افول اسرائیل به عینه دیده می‌شود و حرف رهبر معظم انقلاب در هفت سال پیش مبنی بر نابودی این رژیم تا ۲۵ سال دیگر شواهد و اتفاقات منطقه همه و همه حاکی از این است که این اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد، افزود: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه یکی از افتخارات رژیم غاصب صهیونیستی گنبد آهنین است، گفت: در یک روز ۴۴ موشک توسط مقاومت به این گنبد شلیک و از دیوار آهنینی که به آن افتخار می‌کردند نا امید شدند.

حیدری خاطر نشان کرد: روز قدس محور انسجام مسلمانان جهان اسلام برای ریشه کنی اسرائیل غاصب است و ان شاالله ما نیز در این روز شرکت خواهیم کرد و با حضور گروه‌های مردمی به یاری خدا یک نمایش خوبی از حضور مردمی داشته باشیم.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح از مسیر سه راهی ارشاد اسلامی به سمت مسجد جامع پاوه برگزار می‌شود.

کد خبر 5753338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha