۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مردم هرمزگان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصمم هستند

مردم هرمزگان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصمم هستند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم هرمزگان در دفاع و حمایت از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در پیامی ضمن دعوت مردم هرمزگان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، وعده الهی را نزدیک دانست و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، مانور اقتدار نظام اسلامی است که بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند گرامیداشت این روز تاریخی را کمرنگ کنند.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس در واقع متعلق به تمامی مسلمانان جهان است و هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا کند، در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود، تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

حجت الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدام‌های تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

کد خبر 5753977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha